Testimoni Feminine Wash:~ RM48



"Amboi mahainya fw susuk dara ni... cek dok guna selalu yg murah jaa xsmpai 20hinggit pn... Cik abg cek xdk pn dok mgadu apa pn eh!!".....
Itulah dialog saya dgn custmer saya... pujuk punya pujuk,ceta pengalaman saya pkai fw ni trus dia berminat....

2hari selepas dia beli.....
Dia call saya....cara percakapan dia kalut2...
Sangkaan saya dia nk marah saya,rupa2nya...baca dialog nih.........

"Askum kak oo... selama ni cek pkai fw yg len cik abg saya senyap ja xkata apapn...
Bila cek pakai few susuk dara ni,tau apa Cik abg kta kt cek??dia kata stock byk x fw yg ni?kalu pyh dpt fw susuk dara ni p beli byk siap2..abg suka bau dia....xmcm selalu dok bau mcm IKAN GELAMA MASIN JA....."
Masyaallah kak oo... selama ni Cik abg cek senyap ja rupanya dlm hati dia xpuas hati....sabaq ja la....tima ksh byk2 la kak sb syorkn cek pkai few susuk dara nih....kalu x cek xtau la lama mana Cik abg cek dok pendam rasa....

Hah!kan btui x ckp saya fw susuk dara nk mmg the best mmg mahai tp berbaloi n tahan lama...

Comments

Popular posts from this blog

LATIHAN DAN TEKNIK KEMUTAN FARAJ

ABE GAGOH

APA ITU KEPUTIHAN?...