PENGALAMAN JSD

Pengalaman saya sendiri 
Mula2 nk cuba jsd rasa was2 boleh percaya ke tak nie ,ambil masa 3 bulan jugak nk percaya...bila dh yakin dan rasa percaya...mula2 cuba jpd...insert dan mkn seperti disyorkan...alhamdullilah kotoran bnyak yg kluar ...demam seminggu sebb tindak blas ...bibir dan kepala sakit sgt...
Saya cuba jpd sebb..masalah hormon,doc kata nasib saya kurang baik sebb pd umur 32 tahun saya dah menopause..alhamdullilah ade anak walaupun seorg kannn...
Bila dh menopause nie bdn dan emosi bnyak yg terganggu...tak boleh salah sikit je pasti nk marah..nasib baik suami dan anak memahami...
Mkn ubat yg doc syorkan bgi mengelakkan panas bdn,sukar tido,emosi stabil,kekeringan ketika make love... mkn ubat hormon selama lbih 3 tahun ...bdn saya menjadi tembam selera bertambah ...dari berat 80kg menjadi 120kg 3 tahun lpas...
Hati mana yg tk tersentuh kannn dh menopause berat bdn bertambah pulak jdi serba tak kena dan kena berubah ke arah yg lebih elok lagi...
Tu yg saya cuba JSD...nk cuba mkn jamu pulak ...STOP ubat doc selama sebulan dulu baru boleh mkn jsd....
Mula2 saya ambil jpd ...kesannya alhamdullilah ...terus pulak mkn clh naikkan nafsu syahwat suami isteri...ambil jugak mv ,fw...memang terbaiklah mv sebb ade gatal2 kt miss v dan mata ikan kecil2 mungkin sebb ubat hormon yg saya ambil,dah ade gatal2 pasti kawasan tu menrenyam je ade kala sampai garu2...sampai luka..bila pkai fw ..WOW!! Cool je rasa kt situ ...sejuk sgt ..gatal2 dah mula hilang rasa nyaman dan selesa sesgt...
Saya jugak ade ambil ig untuk masalah kekeringan ketika bersama biasalah bila dh stop period msalah nie terjadi...suami pulak tk pernah bersungut sbb nk jaga hati saya...saya tahu semua tu...u olls tahu tak 2 bulan saya cuba jsd ...alhamdullilah sgt2 masalah yg selama nie menghantui saya rupanya dng produk JSD semuanya selesai...
Masalah kekeringan miss v,cepat marah,panas badan,kulit kering dan kadang2 rambut jadi gugur semua dpt diatasi..
Saya dah berubah kearah yg lebih baik dan sekarang rasa sgt dihargai hidup menjadi lebih gembira dan bahagia...masalah yg dihadapi semuanya dpt diatasi ...
Skrg saya ambil jad secara berterusan kata suami saya ..bestttt!!!..♥♡♥
Tiada masalah yg tak boleh selesai melainkan kita usaha dan pasti ade jalan penyelesaian dan kegembiraan yg muncul dihadapan kita.
Nanti saya sambung lgi ye...u olls boleh pm/wssup/sms ke 0192480064 untuk maklumat lanjut...yg mne boleh saya bantu saya bantu..

Comments

Popular posts from this blog

LATIHAN DAN TEKNIK KEMUTAN FARAJ

ABE GAGOH

APA ITU KEPUTIHAN?...