AWAS JAD TIRUAN!!!

Assalamualaikum ..
Sharing untuk mereka2 yang selalu sgt pm untuk konsultasi di fb tapi cari produk jsd di kedai , lihat perbezaannya..

Sila dapatkan produk2 jsd yang ORIGINAL hanya pada agent/pengedar/stokis yang sah sahaja..

📍Beli online, keluar duit pos rm6, barang ORIGINAL sampai depan pintu rumah 
📍beli kat kedai, isi minyak moto/kereta, kena curi masa untuk keluar ke kedai, tak dapat konsultasi yang betul, alih2 barang tiruan..

Renung2kan.. Selamat termenung

===============================================================================
===============================================================================
DARI PENGASAS JAMU SUSUK DARA...PUAN HANNI BORHAN


Ingin saya maklomkan.
Sepanjang tahun 2015 ini tiada pengeluaran produk yang bernama Jamu Aku Dara.

Penerimaan stokis yang terakhir adalah pada bulan oktober 2014. Itu adalah batch yang terakhir.
Jamu Aku Dara yang anda sedang lihat di gambar ini adalah produk tiruan.

Jamu Aku Dara sudah diberhentikan pembuatannya sejak hujung tahun lepas utk diupgrade formula dan diberi nama baru dengan kelulusan KKM dan pengiktirafan sijil halal.

Jamu Aku Dara yang sudah diupgrade dan ditukar nama akan diumumkan di buletin utama tv3 bila ianya sudah bersedia berada di pasaran Malaysia tak lama lagi.

Jadi sila berhati-hati dengan produk tiruan. Sila beli dari agen2 sah, pengedar2 sah jsd melalui online sahaja. Jika ketiadaan stok. Sila tunggu dan buat tempahan awal utk kemunculan Jamu Aku Dara yg baru..

#harga JAD bukan lagi rm48 tetapi RM138 sebotol selepas ada KKM.


Comments

Popular posts from this blog

LATIHAN DAN TEKNIK KEMUTAN FARAJ

ABE GAGOH

APA ITU KEPUTIHAN?...