SABUN ANGGUN PESONA

Kedunia mana pon saya pergi saya tetap mandi dengan sabun ini.
Kenapa sabun ni???

Sebab sabun ni FREE subsidi yang diperuntukkan oleh syarikat untuk keluarga saya dan keluarga staff yang lain - lain.

Bestnya jadi kakitangan syarikat JSD Holdings Sdn Bhd ni, kereta, rumah diberi. Baik saya, baik kakitangan lain.

Ada yang kata, saya uplod dan bercerita tentang produk, orang kata saya menjual. Minta maaf lah. JSD HOLDINGS SDN BHD sediakan 17 pages rasmi berbayar untuk menjalankan iklan setiap bulan peruntukkan RM40,000 untuk bayar kepada facebook. Upah moderator dikira gaji dari JSD Holdings Sdn Bhd. Setiap page iklan berbayar bergerak, admin - admin page terdiri antara 17 orang ke 40 orang bertugas secara bergilir untuk menjawab inbox dan close sales. Mereka ini admin terdiri daripada jemaah jsd yang merupakan surirumahtangga yang mana mereka menjawab inbox dari rumah mengikut selesaan mereka.

Setiap posting saya, yang menjadikan followers ingin mencuba produk, saya tidak menjual direct. Kerana amanah saya kepada syarikat hanya boleh bercakap baik tentang produk di kehidupan peribadi saya tanpa menjualnya. Rules di syarikat JSD HOLDINGS SDN BHD, saya tidak boleh menjual dan mengambil duit dari sembarangan orang termasuk pemborong dan leader JSD kerana itu di anggap pecah amanah.

Setiap posting saya di fb ini adalah bersifat peribadi bukannya perniagaan. Dimana bahasa yang saya gunakan adalah bahasa pasar, gurauan dengan cara saya tersendiri.

Fb ini bukan penghubung saya dengan dunia luar. Tetapi manusia yang sebuk ingin tahu lifestyle saya.

Saya berkongsi setiap hari lifestyle saya. Dan itu adalah kehidupan peribadi saya yang saya lalui. Pahit manis, suka atau tidak. Itu kehidupan saya.

Kredit : DS HANNI BORHAN.

Comments

Popular posts from this blog

LATIHAN DAN TEKNIK KEMUTAN FARAJ

ABE GAGOH

APA ITU KEPUTIHAN?...