JAMU UNTUK SIHAT

Jangan minum jamu saya kalau awak tak teringin jadi cantik dan sehat secara semulajadi.
Ini bukan cakap kosong.
Yang buruk, yang busuk keluar ikut cara ni sahaja:
1- lubang dubur iaitu najis, kentut
2- lubang faraj iaitu keputihan, lendir kotor busuk yang tak perlu dari rahim, darah haid, angin dari rahim kentut vagina
3- peluh, jerawat muka dan badan
4- muntah, kahak
5- taik mata yang banyak
6- hingus dan lendir dari hidung.
Saya sudah melalui proses pembuangan ni bertahun - tahun.
Kadang - kadang bila makan jamu ni taik mata banyak ya amat. Berlendir mata.
Makan jamu ni, tetiba faraj banyak air, macam2 lendir keluar. Dah stop keluar lendir sangka dah habis dah baik 5 ke 6 bulan keluar lagi.
Period kejap berketul, kejap datang banyak, kejap datang sikit. Saya teruskan jugak.
Kejap period merah gelap, kejap merah segar, kejap hitam macam air kopi.. Saya teruskan jugak.
Kejap faraj sempit, kejap longgar.. Saya teruskan jugak. Tetiba2 senak, saya teruskan jugak. Kadang2 dah senak nak legakan, kentut vagina baru lebihan air keluar. Baru rasa lega.. Saya teruskan juga.
Makan jamu tetiba satu badan dan muka naik jerawat.. Saya teruskan jugak. Saya tak pernah berhenti..
Alhamdulillah..
Hari ni kedut tepi mata pon takde.
Walaupon dah 10 tahun makan jamu.. Macam2 jadi kat badan.
Tapi hari ni sehat alhamdulillah..
Rupanya proses nak pulih dalaman ni bukan ambik sebulan dua.
Tetapi bertahun - tahun.
Betol lah orang kata makan jamu awet muda.
Bukan hari ni makan esok nampak tegang.
Lepas 10 tahun. Lepas 5 tahun.
Lepas 8 tahun.
Bukan hari ni makan esok cantik.
Tetapi kena beribu hari kena makan amalkan.
Tak payah percaya.
Tolong baca dan tengok saje. Hokay..
Saya seorang yang disiplin.
Konsisten, sabar dan setia.
Saya makan, saya guna, saya kongsi kebaikan benda yang sama bertahun-tahun.
Saya tak pernah tukar produk lain, saya tak pernah tukar2 produk yang saya jual.
Saya bukan berkiblatkan duit. Buat produk macam2 dan jual.
Nehe...
Dulu pon itu, hari ini pon produk yang sama.
Saya berkongsi kebaikan dan manfaat bukan sebab duit. Saya kongsi produk yang sama 8 tahun dan saya tunjuk hasil tubuh badan saya, kesihatan saya.
Ini gambar terbaru saya mengandung ya.
Walaupon mabuk tetap berseri2.
Walaupon berkurung biasa. Tetap segar sehat ya.
Awet muda dan subur ya..
Kredit: Dato' Sri Mem Hanni Borhan

Comments

Popular posts from this blog

LATIHAN DAN TEKNIK KEMUTAN FARAJ

ABE GAGOH

APA ITU KEPUTIHAN?...