KOPI ANGGUN XP

Saya kan hyperaktif kalau saya normal.
Kalau tak normal, tak sehat lagi2 kalau waktu lepas bersalin badan saya lemah gile. Seminggu dah bersalin belom tentu kuat berjalan. Kisah saya bersalin, saya wanita sangat2 sampai tahap pengsan2 masuk hospital balik hahahahhaa.

Ini janji saya Pada diri sendiri.
Saya akan Pastikan, Sebelom saya bersalin stok ni mesti wajib ada dalam rumah saya.

Kopi ni kopi tenaga. Super super power. Kalau tabur dengan jamu Indah keluarga jadi macam Pahit sket lah.. Tapi mana Yang suka kaw2.
Sesuai sangat untuk mereka Yang betol2 OBESITI Yang 85kg ke atas, Yang selalu penat, Yang selalu sakit kaki, Yang susah berak, susah berpeluh, selalu lesu, asyik nak tido. Yang ni memang extra Power. Nama pon kopi anggun XP

Tak sabar wooooo...

Khas untuk pompuan2 lembik cam saya ✌️✌️✌️

Comments

Popular posts from this blog

LATIHAN DAN TEKNIK KEMUTAN FARAJ

ABE GAGOH

APA ITU KEPUTIHAN?...