JSD


jom kita tgk situasi seluar dalam kita.

1) adakah ianya bersih?2) adakah mempunyai lendir2

2 situasi berbeza ini tidak bermakna 1) berada dizone selamat.atau 2) berada dizone yg sangat merbahaya.

situasi dizone 1) adalah perlu berhati2 kerana...seluar dalam anda bersih tidak mengeluarkan sebarang tanda lendir atau warna..itu tidak bermakna anda bersih.
jika anda:1- seorang isteri yg masih mempunyai suami dan menjalani kehidupan berkasih sayang dan bermain cinta dgn suami. tidak mustahil anda mempunyai lendir2 kematu yg melekat didalam dan tidak keluar. kerana dalaman faraj wanita berlapis2 seperti kelopak bunga dan tidak mustahil terselit2 lendir air mani dan air mazi anda sendiri.

soalan: bagaimana kita nak tahu benda tu ada didalam atau tak ada?

1st: jika anda menggunakan magic powder masker vagina RM25.- oleskan di lubang faraj anda. dan seluruh ruang2 berbukit tit tit anda.

tindak balas serta merta: lubang faraj tertutup.

penggunaan berterusan:* day by day akan keluar warna dan melekat di seluar dalam anda ( seluar dalam berkerak n rosak ) kerana haba infection keluar. kerana daya magic powder menarik benda itu keluar.* jika diteruskan..akan keluar seperti lendir hingus berwarna jernih, putih seperti susu basi ataupon kuning.

jika sudah ada tanda2 seperti ini..anda dinasehatkan utk:

1- menggunakan intimgel RM56 jika anda melakukan hubungan kelamin terasa kesat. kenapa???kerana keputihan anda adalah jenis kerak!intimate gel akan membantu melembutkan dan mencairkan keputihan kerak secara perlahan-lahan.tindak balas serta merta: faraj anda akan terasa becak tiba2. dan keputihan keluar seperti air dan sometimes gatal2 dikemaluan atau dilubang faraj ataupon diarea peha kerana keputihan itu sudah dijangkiti kuman.

bagaimana utk mengatasi kegatalan ketika proses ini?sapukan magic powder masker vagina dalam keadaan kering. selepas mencuci faraj. sapukan kedalam sedikit vagina * akan terasa pedih seprti terkena cili n sure2 meleleh air mata. time tu keputihan seperti air akan berkuping2 n mudah utk anda tarik keluar.sapukan magic powder di tempat2 gatal akibat kuman keputihan itu.

JUST SHARING: kemaluan suami akan turut menjadi gatal jika isteri mempunyai keputihan yg telah dijangkiti kuman ye.

JIKA ... ANDA bermain cinta terasa becak dan basah..ANDA DINASEHATKAN MEMBERSIHKAN DALAMAN ANDA dengan menggunakan JAMU SUSUK PENGANTIN DARA (JPD ) kerana ianya menyerap lendir, menyerap air dan menyerap apa sahaja kecuali lendir yg kering.

jika anda tahu fungsi dan kegunaan PRODUCT2 KELUARAN JAMU SUSUK DARA..anda pasti sehat dan hebat..percayalah!

Comments

Popular posts from this blog

LATIHAN DAN TEKNIK KEMUTAN FARAJ

ABE GAGOH

APA ITU KEPUTIHAN?...