testimoni jamu pengantin dara+jamu aku dara


Customer dh berkawen, merancang tuk dptkan baby. ada masalah haid jarang datang n keputihan yg banyak

Terima stok JPD + JAD pada 16.06.2012


Mlm hari sabtu tu terus insert 2bj n mkn 4bj JPD.

"hi sis, saya xpasti ngam ka da tu saya insert sbb xtau nak bezakan mana kiri n kanan. mcm yg 1 tu hilang sbb masuk terlalu ke dalam"

sa ada suruh dia tgk rajah tmpt nak letak JPD spy dia lbh faham.

Mlm tu sa dgn cust ni sms smpai mo tgh mlm jg la ^__^ coz dia rasa takut lps insert tu sbb rasa len dia ckp. sa bgtau normal mcm tu. akan rasa bdenyut di ari2. so dia ok la. sambil2 tu dia baca testi dlm pages sa. katanya mo tgk pa mslh perempuan ni ^__^

19.06.2012
Pagi ni dia pm sa n bgtau dah kuarkan

"hi sis.morning.sory terlupa saya bgitau.sementara ni jamu tu saya yg ambil sdh , mama saya mau tgok lepas saya mkn apa tindakbalas.nti ada ordr saya cari sis di lawas k.thank.tp yg betul tu lepas saya msukkan dan mkn 4biji pertama memang dapat kesan baik pinggang belakang saya kurang sakit x seperti hari2 biasa .hari ni saya start mkn JAD pagi mlm. saya dh kuar kan JPD tu xpasti la tu rempah @ lender keputihan saya ada ambil pic tapi xtau la apa tu. keputihan x seperti dlm gambar2 tu, putih basah2.hehehe.. tapi saya rasa mcm masih ada di dlm.xdapat kluarkan.jari x cukup panjang"
sa dh suruh dia kuarkan jg takut terkena jangkitan kuman jika dibiarkan.
ni ada gmbr yg dia ambik tp krg jelas sikit
 

Comments

Popular posts from this blog

LATIHAN DAN TEKNIK KEMUTAN FARAJ

ABE GAGOH

APA ITU KEPUTIHAN?...