Masker Vagina RM25


Meh sini nak cerita... rutin seharian kita entah berapa kali masuk tandas buat urusan kecil dan besar...bila selesai sahaja. bedakkan miss v kita. diseluruh permukaan miss v. keselesaan sepanjang hari dan rasa kering dan tidak melekit. bau tak ada.

~ bila mandi tu ambil masa srub balik bedak2 yg kita sapu. terdapat banyak daki2 akan keluar. itu semua sel2 kulit mati kat miss v kiita. mcm bibir. bila dah scrub kita lap dengan kain bersih kita boleh rasa halus, lembut dan licin. kalau kita kerap buat mcm tu setiap hari. Miss v kita tak ada la lebam....fresh pink kalau kita guna dari peringkat awal. kalau baru nak guna jadikan amalan kena sabar sikit la. sbb nak repair miss v tu bukan sekejap. kena rajin dan tidak putus asa.

kenapa harus kita bedakkan miss v kita

~ kalau dah kawin lama2 berjimak.. bunga2 yang segar pon makin layu. adat benda hidup mcm tu la. tapi...kalau kita bedakkan miss v ...percaya tak ianya kembali tegang . bayangkan tu baru sekali. kalau hari2.

~ pada masa yg sama bila bedak disapu pada lubang miss v....automatikly terus rapat. lubang tersebut tertutup. tak ke magic tu namanye.

kenapa orang mengandung boleh pakai?
~ orang mengandung makin lama baby makin besar dalam rahim. jadi banyak lebihan - lebihan lendir karung baby tolak. jadi no wonder dengan tekanan tu..banyak lendir akan keluar ketika mengandung terutamanya dari masa kesemasa faktor baby membesar. time tu ibu - ibu mengandung sangat susah hati...panties basah, gatal2 semua serba tak kena. so wanita2 mengandung simpan magic powder dalam poket kemana2 u pergi.

masker vagina-rm25


  photo 45904_343611429086423_292060588_n_zps32459610.jpg

Read more: 
https://www.facebook.com/pages/LRS-Pengedar-Jamu-Susuk-Dara/470750716311535?

Comments

Popular posts from this blog

LATIHAN DAN TEKNIK KEMUTAN FARAJ

ABE GAGOH

APA ITU KEPUTIHAN?...